onsdag den 12. december 2012

Årtiets Rysser



Fordi han er høj, slank, spændstig, musikalsk og går med charmeklud.

Vi har i forbindelse med vores ekstase over KF, interviewet selvsamme.Vi mødte KF på lêlê, hvor han fluks bestilte det dyreste på menuen. 
Hej KF. Er det okay, vi kalder dig det? *smiler*

Kan du ikke starte med at berette lidt om din eksistens?
Jo, det kan i bande på, siger han alt imens han smider det ene ben over det andet, og nipper til sin chai-latte.
I mine unge dage har jeg gået i folkeskole, selvom det ikke helt var min stil. 
Jeg er en kunstner, der nyder at udtrykke mine følelser gennem musik, et stilikon og selfølgelig en ægte skørtejæger, siger han i alt hans stolthed og smiler kækt - et smil, der på det sidste har fået Jens fra 1.e til at smelte.
RB: Hvad er det, der er så fedt ved Rysensteen?
KF: Jeg kan godt lide den rustikke stemning, og alt den historie gymnasiet har at byde på.
Det giver mig tid og plads til at udfolde mine kreative sider. Jeg er jo kunst, tilføjer han og kigger ud på det sneklædte Vesterbro. KF pjusker sit hår lidt, og gentager så øjenkontakten med Rysbloggens udsendte. Vi udnytter hans opmærksomhed til at spørge lidt ind til hans planer for fremtiden.
Fremtiden? Hmm.. Jeg regner med at kradse af som 27-årig, så for mig er fremtiden i dag.
Jeg har ikke meget andet at gøre. My eyes only work in the night.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.