torsdag den 31. januar 2013

Vis os din madpakke

Thor Narvi 3.x

Hvad er der i din madpakke?
Alt godt fra mors køleskab, gulerødsnitter, leverpostejs mad, skinke sandwich, anton berg marcipanbrød, muslibar, grønsagssuppe fra dagen før, hjemmebagte brunch muffins, 2 mexikanske pandekager med kødsovs og sidst men bedst en lille minimælk. Samlet vægt ca. 1,6 kg.

Hvem har lavet den?
Min mor klart - jeg ville først nå i skole til 3. modul, hvis jeg selv skulle lave den.

Hvem ville du helst bytte madpakke med?
Egentlig har jeg det meget fint med min egen, men ellers ville det klart være Gitte t, for jeg vil gerne opleve hvad den øverste af alle spiser, for hvis det er sandt at man bliver det man spiser, regner jeg med at kunne overtage posten som rektor om ganske kort tid.

Hvem ville du helst dele din madpakke med (levende som døde)?
Med Lene - et rødt æble er ikke længere nok til at få de gode karaktere , men en hel madpakke kan forhåbenligt hjælpe på det.  Det smarte ved Lenes position er hun står for alle karakterer, så derfor behøver jeg ikke give en madpakke hver enkelt af mine lærerer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.