tirsdag den 3. september 2013

Ugens Rysser

Jeg sidder her på halmtorvet foran springvandet sammen med denne uges rysser, Joos Støvelbæk fra 2. b.

Hvad siger du til at du er blevet valgt som ugens rysser?

Altså jeg har jo altid vidst at den dag ville komme, jeg er jo den fødte hipster.

Det er du. Man kan se på dine slidte sneakers fra midt 80'erne og dine gamle cowboybukser at du jo er født til Vesterbro. Du er god til bordfodbold, må jeg minde dig om mit nederlag til dig igår, 10 - 0. Alt det her lægger jo op til spørgsmålet, er du en ægte rysser?

Ja selvfølgelig er jeg det. En ægte rysser er jo sådan en der engagerer sig i skolen, jeg er for eksempel med i festudvalget. Også skal en ægte hipst... øhh... en ægte rysser også lave nogle lidt anderledes ting, altså måske cykle ud til bryggen på min tandem og smide en flaskepost i havnen, eller brodere en elg. Så har jeg også en ret cool hat. Fra Alaska. 

Ja. Okay, vi siger tak herfra, Joos Støvelbæk 2.b, ugens rysser.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.