tirsdag den 17. december 2013

Ugens Rysser


Så er det blevet tid til kalenderårets sidste ugens rysser, og denne gang har vi snakket med Tendo fra 2.a.

Tendo
Klasse: 2.a
Alder: Jeg er 18 år gammel.

Hvad er din livret? 
Det der sushi. Det smager fuckin godt!

Største idol? 
Hende der droningen magrete! Jeg så hende engang på julemarkedet og så kigger hun på mig og sådan smilte lidt. Også blev jeg ornlig glad indeni 

Ynglings lærer? 
er du dum det har man ikke?!.... 

Fortæl en ting om dig selv som der ikke er mange der ved? 
Jeg er fucking kendt men der ikke så mange der ved det endu…

Tre ting på en øde ø? 
Hallo, hvorfor stiller du så noget dum spørgsmål!


Færdigør sætningen: 
Når jeg kigger på Gitte T, bliver jeg rigtig bange. Kigger hurtigt væk…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.