torsdag den 13. marts 2014

☆★☆FESTCOUNTDOWN☆★☆ ☞ DOUBLE TROUBLE $


FESTCOUNTDOWN

Så er der kun 1 dag til månedens (årets??) højdepunkt: Rys' ÅRTIFEST! jaaaa
BasedBoys kommer nok til at stjæle al opmærksomheden, men vi må ikke glemme skolens to hårdeste thugs. Den her går ud til alle piger på Rys (specielt 1g'erne).
Kom i Rysfest stemning med Simon og Jonathan Starling fra 3w!




Glæder du dig til rysfesten i morgen?
Simon: Nej, vi glæder os kun til at dø!
Jonathan: Vi er for seje til at glæde os til at glæde os til noget! … JO, jeg glæder mig til at få alle de øl folk skylder mig fra bordfodbold!!!

Hvad skal du være klædt ud som?
Jonathan: Fresh Prince of Bell Air !
Simon: Karl fra 3C

Hvor kan vi finde jer til festen?
Simon: Gittes kontor!
Jonathan: I skabet med glemte ting hvor jeg husler alle jeres ejendele!

Skal du shake din göt på floor?
Simon: Jeg skal shake Jonathans göt på floor!
Jonathan: Det må du gerne! Det er ok med mig. 

Nu hvor Rysensteens helt egne Basedboys kommer, hvilke sang glæder I jeg så mest til at høre?
Jonathan: R Kelly - jeg kan ikke lide Basedboys *græder*
Simon: *griner*… 

Er der en heldig person du skal lave godt?
Jonathan: Victor fra BasedBoys
Simon: Ella fra 3e

Hvem er verdens største giz præsident??
Begge: Boris 3d.

Simon:
Hvad var spørgsmålet?
Begge: Det må være Bjarne Corydon, vores yndlingsminister. Eller Pedellen Bernard 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.