fredag den 11. april 2014

UGENS RYSSER

☆UGENS RYSSER☆


Endnu en gang er det tid til Ugens Rysser. Denne gang mødtes vi med Nabil for at tage en hurtig snak om damer og mad. 



Navn: Nabil

Klasse: 1.y

Civilstatus: Single - alt andet går ikke!

Hvad er din livret?
-Mama's lasagne uden tvivl.

Hvem er dit idol?
Jeg er mit eget idol der er ingen, der er bedre end mig.

Fortæl en ting om dig selv som kun meget få mennesker ved?
Hvis kun meget få mennesker vidste det, hvorfor skulle jeg så sige det?¿?...
I sidste uge fik jeg sprunget min trommehinde med en pipette. Skud ud til fyma!

Hvis du kun måtte vælge 3 ting du skulle have med på en øde ø, hvilke ville du så vælge?
Mad, Megan Fox og condoms.

Hvad ser du allermest frem til i den kommende tid?
Fucking sommer!

Hvem er din y-lære?
Mads med grydehår!! Mads Vig, han er fucking hård, ellers er det old school Ingegerd.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.