tirsdag den 26. august 2014

☆☆Månedens putte☆☆


Navn: Frej Darger
Klasse: 1.a
Alder: 17
Civilstatus: Optaget

Da vi skulle aftale et interview med Frej, spørger vi "Kan du mødes i spiseren?", hvorefter Frej svarer "Hvor er spiseren?"


Hvorfor valgte du rys? 
Jeg har ingen idé. *Tænker sig længe om*. Da jeg havde valgt tænkte jeg egentlig “ok det skulle jeg måske ikke have valgt”, for jeg føler mig egentlig ikke så rysensteensk-agtig, men nu jeg er glad for det. Jeg kender ret mange mennesker der går her.
(På nuværende tidspunkt har Frej allerede sagt hej til en god håndfuld forbipasserende ryssere).

Hvad er dit indtryk af rys indtil videre? 
Det ved jeg ikke, altså jeg kan godt lide det. Jeg har ikke gået her så længe jo, jeg er stadig skide forvirret når jeg skal på flæske og sådan. Det er ikke så fedt når det regner, men jeg er ret glad for det.  

Hvis du  kunne være medlem af hvilket som helst udvalg på Rys, hvad skulle det så være? 
*Tænker sig om*, Mamse eller Festudvalget tror jeg. Det er nemlig de eneste to jeg lige kan huske.  

Beskriv Rys med 3 adjektiver: 
*Svarer hurtigt* - Fed, funky og juicy.

Færdiggør sætningen:
“Når jeg kigger på Gitte T så tænker jeg”… waow hun snakker meget..

Hvis Rys skulle være et dyr, hvilket skulle det så være?? 
(Frej virker enormt forvirret, mens han begynder at forklare sine kogte tanker i forhold til spørgsmålet) Umiddelbart ville jeg sige en fisk, fordi øøhm *Afbryder sig selv med at sige “Ej hvor lyder jeg kogt”* Ej måske hellere et hav fyldt med fisk fordi at der er så mange forskellige fisk i havet, ligesom så mange forskellige typer på Rysensteen.


Frej var ret stor fan af sit lectiobillede (som han påstod at have gjort akavet med vilje), så derfor skal det selvfølgelig også lige deles med alle jer ryssere:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.