mandag den 8. september 2014

✪ UGENS RYSSER med White A$AP! ✪


I denne uge fik vi lov til at komme lidt tættere på denne fellah. Vi har alle set ham på gangene og blevet blæst væk af al hans swag-faktor og svedige cornrows. Men hvem laver hans hår? Og hvem er hans største fashion icon? Det hele fik vi opklaret efter en lille snak uden for Grams forleden!




Navn: Carlo aka. WHITE A$AP
Klasse: 2.s
Civiltilstand: Single


Hvad er din livret?

Skalddyr

Har du et kæledyr?
Nej

Hvis du skulle have et kæledyr, hvad skulle det så være?
En tiger, eller nej - en leopard!

Hvem er dit største fashion icon?
(svarer hurtigt og selvfølgeligt)

Migos!













- og Riff Raff!











Hvem laver dit hår?
Mig selv.
(Rysbloggen er imponerede!!!)

Yndlingslærer på skolen?

Mads Bangsø - fordi han giver mig 10... Som den eneste.

Når jeg siger Gitte T, hvad tænker du så?

Rektor, men hun er ret passiv. Man ser hende ikke så tit.

Tre ting på en øde ø?
Mig selv, mit værelse og fitten.

Hvor mange swags har du? - for vi har hørt, at du har dem alle sammen.
Konfirmeret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.