fredag den 26. september 2014

UGENS RYSSER!


Matias Tecle 1.c
Civilstand: Single - leder efter den eneste ene, må ikke være sort. PAS PÅ DERUDE..
Kælenavn: Tecle
Livret: Daida sort mad Eritrea
Kæledyr:  nej, men drømmer om en hund - irsk ulvehund-
**Fordi vi er fan af hunde har vi vedhæftet sådan en hund <3**


Yndlingslærer: Mads Vig (originalt…) Han er bare grinern (originalt…)

Når vi siger Gitte T:
"snakker altid for lang tid, lang tid” siger bagefter: "Lad vær at skriv det, jeg er en anden etnicitet, jeg er et hurtigt offer"

Indtager du offerrollen som sort:
Ikke længere, jeg plejede at gøre det i folkeskolen.

Hvem er din inspirationskilde:
Will smith (sort) dave shapel (sort) Bill cosby (sort)

Tre ting på en øde ø
Maze(Natklubben), fifa 15 og krøllejern - forberedt hjemmefra

Fortæl noget om dig selv som kun få ved:
Jeg er sort - mine forældre er også sorte - jeg også af afrikansk afstamning. sort er forresten ikke en farve det en kontrast.

Ser du frem til noget i fremtiden:
2k15.. et basketspil

Hvis jeg siger rysånden hvad siger du så:
Rysvand
Kan du lide det?
Nej.. det smager underligt.. men det $wag

Må jeg komme med et shoutout:
Fofo, Mads Arme, Vinny, Jønte, Ruth Belai 

(vil gerne selv vælge billede) heh det fik han ikke lov til

Hvilken Musik vil du have til rysfesterne?
Sort Musik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.