tirsdag den 18. august 2015

KONGENS HAVE – første dag for putter

Rysbloggen har fundet ryssere på tværs af årgangene, og har taget en føler på det kommende rysår. 
Det bliver godt!


Milton 1.w, Emil Bille 1.w, Jonas 1.w
Hvad er dine forventninger til 1.g på Rysensteen?
- Mine forventninger er høje, her virker virkelig fedt og jeg tror at min klasse er rigtig god
- Jeg tror også det blir’ ret fedt, fordi her er fede mennesker og gode lærere
’Tænkepause’
- Jaaah, jeg er enig

Hvordan er jeres introelever?
-       De virker meget flinke, tror jeg
’Lang pause, med fjollet fnisen’
-       Fürst er ret på, der er gang i ham og han prøver virkelig… virkelig

Hvad er jeres største frygt i gym?
-       Jeg er bange for på fredag i Hareskoven! Jeg er så bange for at få et pinligt rygte….
-       Haha min største frygt på rys er at få det klammeste billede på ryskys, hvorefter mine forældre smider en akavet kommentar, og billedet bliver til både cover- og profilbillede.. Uh, det ville virkelig ikke være nice!

Pinligste oplevelse før gym?
-       Jeg var slet ikke pinlig i 9. Jeg er bare ikke en pinlig person.
-       Jeg blev vildt dårlig til sidste elevfest på min efterskole. Jeg blev hentet og tissede også lidt i bukserne. MEN jeg var ikke den værste, for nogle blev hentet i ambulance, sååh….
’Akavet pause’
-       Jeg tør ikke sige min pinlige historie, så følger den jo med mig til rys, og det skal den IKKE
-       Fuck, det tænkte jeg ikke på!

Vil I helst spise en lort eller være en lort?
-       Jeg vil helst spise en lort
-       Så kan du jo blive vildt syg?
-       Ja, men det er da bedre at blive en smule syg end at være en lort?!
-       Ja, altså for mig kommer det lidt an på situationen


Carolina 2.b og Nikoline 2.b
Hvad er det pinligste I har gjort i 1.g?
-       Jeg blev så stiv til en Rysfest, at jeg faldt i søvn i en stol i indgangen og der blev lagt et billede af det på facebook.
-       Første Rysfest mødte jeg min kæreste. Ham og en anden prøvede at kysse mig på samme tid, det var så pinligt at jeg løb væk og ikke snakkede med dem i lang tid.

Hvad er jeres bedste råd til putterne?
-       Smil
-       Bond med din klasse fra starten

Vil i helst være en lort eller æde en lort?
-       Jeg vil klart helst være en lort
-       Ej jeg synes den er svær

Astrid 3b, Sofia 3b og Jennifer 3d
Hvad bliver det fedeste ved jeres sidste år på Rys?
-   Det bliver mega nice, at være de store
-   Det bliver et mega overlegent år

Hvad var det pinligste I gjorde i 2.g?
-   Kyssede med en af de der turtleneck drenge og falder bagover i en pøl af øl. Drengen griner og går
-   -wow ja, det var faktisk sygt akavet.
-   Jeg faldt bare ret meget i 2.g… de pinligste gange var nok på floor, og så da jeg facepalmede foran fixerummet efter en rysfest.
-   -Til gurg spillede vi kævle mod ukendte ryssere, jeg faldt over en kæp og fik blod i hele hovedet

Bedste råd til nye putter:
-   Drop ud, ej joke
-   Drik en masse og kys en masse

Vil I helst være en lort eller spise en lort?
-   Jeg ville nok også helst spise lort.
-   Helt klart være en lort!? Man kan få hundegalskab af at spise lort.

Benedikte 1.u , Celine 1.u , Linea 1.u , Lucas 1.u
Hvad er jeres forventninger til 1.g på Rysensteen?
-   Mine er kæmpestore! Jeg glæder mig sygt.
-   Jeg tror det bliver det fedeste år

Hvordan er jeres introelever?
-   Faktisk virkelig søde
-   Meget engagerede og søde, virkelig gode!
-   Astrid er virkelig god… Og så er der Asbjørn hæhæ

Hvad er jeres største frygt i Gymnasiet?
-   At det er for svært at finde en balance mellem gym; det sociale og lektier.
-   Ja det samme her!

Hvad er det dummeste I gjorde I 9. klasse?
-   Jeg var i USA. Jeg havde en kæreste, men jeg gjorde intet dumt, udover jeg ikke nød det nok.
-   Jeg blev virkelig fuld til min dimission, og der kom et billede af mit bræk på facebook.

Vil I helst æde lort eller være en lort?
-       Jeg vil ikke have alle de der kolibakterier, men på den anden side har vi god medicin nu til dags, så nok æde en lort.
-       Helt klart æde lort.


Sophie 2.e og Maria 2.e
Hvad er jeres forventninger til 2.g på Rysensteen?
-   Et udfordrende men lærerigt år, hvor vi scorer stille og roligt bois,
-   Vi vil bare køre stilen videre

Hvad var det pinligste i gjorde i 1.g?
-Gurg!!! Det var seriøst bare pinligt
-Dyrehaven er et blackout på 6 timer, åh

Hvad tænker i om putterne?
-Vores putter er dejlige og puttede
-Vi glæder os til at putte med dem, hvis I forstår

Vil I helst være en lort eller spise en lort?
-Være en lort af personlighed

-Jeg vil hellere spise massere af lort

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.