fredag den 18. september 2015

▬▬ι═══════ﺤ GURG INTERVIEWS -═══════ι▬▬

Det var en hæsblæsende GURG i lørdags, hvor at Robin Hood, Harlems befolkning, Paven + den kristne ferielejr og Kanal 4's stjerner kæmpede i et af verdenshistoriens største slag. Vi havde nogle (beduggede) reportere til stede og her er hvad de fandt ud af... 


Asbjørn 3.u og Malthe 3.w holder det ægte
  
Kan i lide Gurg?
Malthe: Vi er rigtig glade for gurg. Det er en social sammenkomst, hvor at folk fra forskellige årgange og aldre kommer til at møde hinanden, på tværs af kulturelle forskelle. Man mærker virkelig hvad GCP er.
Tilfældig person: FUCK BIOTEK!
Asbjørn: Det handler om at man ikke er et etnocentretriske. Etno. Etnocentrisk røvhul.

Hvad er det mest grænseoverskridende der er sket til gurg for jer?
Malthe: Da Asbjørn tog mig på røven og bagefter tog hånden ned i mine bukser.
Asbjørn: Det var ret nice.


Lin 2.w, Andrea 2.s og Vincent 2.c koger ved trylledrikken
                   

Hej Vincent! Hvad er Gurg?
Vincent: Gurg er fantastisk!!

Er det en livsstil?
Vincent: Det vil jeg sige det er. Det med at hele (eller næsten alle) på rys mødes og…
Afbrydes af en fuld interviewer: Hvilket hold er du på?
Vincent: Jeg er på hold fuld pensum…
Interviewer afbryder igen: NEEEEJ NEEEEJ!
Anden (mindre fuld) interviewer afbryder: Hvordan er det at være nice?
Vincent: Det er genialt. Jeg er den mest geniale person jeg kender.

Kan du lide at være på robin hood holdet, selvom han er fucking klam?
Vincent: Jeg er jo på hold fuld pensum… Robin Hood er bøsse!
Afbrydes af en homofil interviewer: NEEEJ det var ikke sødt sagt!
Vincent griner og vælter bagover.


Emma 3.a, Aske 1.a, Sebastian 1.a og Andrea 2.s holder ud i Robins Hood


Hej! Hvordan er Gurg?
Andrea: Wuhuuu!
En øl åbnes af Emma og alle råber ”wuuuhuuu” i kor.
Aske: Robin Hooood!

Ad! Når men hvad har været det sjoveste?
Emma: At bolle!
Andrea: Det er ikke sket så meget…
Aske: Slaget! Med alle
Sebastian: Jaaa..

Ved i hvem der vandt, for jeg er ret forvirret…
Andrea og Emma: Grønt hoooooold!
Aske: Vandt vi rent faktisk?
Intern snak bryder ud om de rent faktisk vandt, Emma konkluderer at de fik alle fanerne.

Ja okay fint nok… Tager i så videre efter gurg eller bliver i her hele natten?
Emma: Jeg skal til fødselsdag.
Andrea (peger på Emma): Vi skal rydde op.
(Der er stilhed hos de to drenge)
Hvad med jer to drenge?
Aske: Ja altsååå…
Emma: I må gerne blive og hjælpe med at rydde op!
Sebastian: Jeg vil måske gerne hjem snart…
Andrea: Nej!!! Aldrig hjem! 
Emma: JAAAAAAA!!!



Pi 2.e forkynder det kristne budskab

Hej du hedder Pi, hvad syntes du om Gurg?
Pi: Det er super nice!

Hvilket hold er du på?
Pi: Jeg er på, selvfølgelig, kristen ferielejr!
Afbrydes af interviewer: JAER!!

Er du selv kristen?
Pi: Ja jeg beder flere gange om dagen!

Hvad syntes du om mennesker til Gurg? Er de søde?
Pi: Ja folk herude er pisse søde, specielt jer der interviewer mig!

Awww tak! Hvad glæder du dig mest til ved Gurg?
Pi: Øh… Ehh… Jaeh.. Slåskampene helt klart, jeg har glædet mig længe til at føre hellig krig!


Nemo 1.c og Simon 1.c poserer voldsomt

Hej hvad hedder i?
Nemo: Jeg hedder Nemo og går i 1.c.
Simon: Jeg hedder Simon og også i 1.c.

Syntes i Gurg er sjovt?
Nemo: Jaaaa det var fucking sjovt.
Simon: Men der var ikke nok vold!
Nemo: Det var måske lidt voldsomt, men jeg er alt for fuld til at være her, så derfor tager jeg hjem nu (klokken er 16.38!).

Hvilket hold var i på?
Simon: Jeg var på sort hold, fordi jeg var for doven til at tage andet tøj på.
Nemo: Jeg var på kristen ferielejr, da jeg kun behøvede et lille kors på kinden.
Simon: Men nu skal vi have noget mad! Noget der kunne være bedre til næste år, var at der var nogle forskellige ”portable food-bikses” i nærheden af hareskoven!
Interviewer: STREETFOOD FOR EVER!
Nemo: Så nu er planen at vi rammer Maccen, og derefter tager hjem til en og ser klovn.
Simon: Klovn er Nemos respektive hjem!

Overall, har i haft en god Gurg?
Nemo: Vi har haft en god Gurg
Kommer i næste gang?
Nemo: Ja vi skal da vise de nye 1.g’ere hvordan man slås!
Afbrydes af Emma fra 2.a: Der kommer en til foråret!
Nemo: Foråret? Nice
Imens ligger der en ukendt 1.c’er og knækker sig på gulvet, så interviewet stoppes, da der er brug for Nemos og Simons hjælp.

Vi takker for en god GURG og glæder os til at se jer til forår!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.