mandag den 5. oktober 2015

Vis os din madpakke



Vis os din madpakke

Carl Oscar Lewis 3.d

Hvad er der i din madpakke? 
Carl: Ris, peberfrugt, kylling og fuckload af chili

Hvem har lavet den? 
Carl: Min mor lavede det igår til aftensmad, så det er bare rester fra igår jeg har med.

Hvis du kunne, hvem ville du så bytte madpakke med? 
Carl: Jeg ville helt klart bytte madpakke med Emil Bille fra min klasse. Han har altid nogle gode hjemmelavede madpakker med. 

Interviewer: Men din madpakke er jo også hjemmelavet?
Carl: Billes madpakke virker bare lidt mere friske. Det kan godt være at den her er hjemmelavet, men den lå på stegepanden et par timer, før jeg magtede at pakke den ned i går aftes. Sååå, jeg tror Billes er bedre. 
Hvem ville du helst dele din madpakke med?
Carl: En der ikke kan tåle chili 

Interviewer: Hvorfor? 
Carl: Fordi de ville fucking kradse af, jeg spiser jo chili på alt (griner ondt)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.