fredag den 19. august 2016

NYE MAMSEDRENGE! ϟ ϟ ϟ

MAMSE ER TILBAGE


Vi er tilbage på bloggen, og et gammelt indslag er vendt tilbage: Ugens Udvalgte Udvalg. Og hvilket bedre udvalg at starte med, end vores allesammens Mamsedrenge. Albert og Jacob fra 3.u er klar til at servere den vildeste frauwz kl. 11.30 i kælderen. Vi snakkede med de to Mamsedrenge i går aftes, for at høre hvad de tænker om den tunge arv, de nu skal løfte.

Hey drenge, hvad hedder i?
Albert: Jeg hedder Ostetrolden.
Jacob: Og Løghyrden.

Nice! Har i glædet jer til at servere mad for Rysensteen?
Albert: Jaer! Vi har glædet os fucking meget. Jeg kunne slet ikke sove i går. Jeg faldt først i søvn kl. 2, fordi jeg glædede mig så meget.
Jacob: Jeg havde det på samme måde. Vi har virkelig glædet os. Vi er godt spændte.

Har i nogle idéer til nogle signatur retter, lige som de tidligere Mamsedrenges Pan Nang?
Albert: Vi har snakket om rigtig mange ting, men vi ved ikke om de er mulige at lave. 
Jacob: Vi er ret ambitiøse, men vi kan godt love, at vi kommer til at bringe noget nyt på bordet.
Albert: Men vil gerne prøve noget nyt.

Super! Er i bedre til at koge ris end de gamle Mamsedrenge?
Albert: Miles better!
Jacob: Det ved vi jo ikke helt. Vi har ikke prøvet det endnu.

Og til allersidst: Hvad serverer i til Frokost?
Albert: Vi har tænkt os at servere en bulgur med kylling, bacon, persille... Alt muligt lækkert!
Jacob: Masser af grønt. Og er man veganer eller vegetar: Så er der også noget for jer.
I kor: Rig på mineraler, vitaminer, godt humør, solskin og hyldeblomst.

Så kom ned i kælderen kl. 11.30, og få noget lækkert. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.