mandag den 3. oktober 2016

Månedens SOUNDCLOUDER: Spicy Garro



På billedet ses Oskar aka. spaskar, Gunnar aka. fucknar og Albert aka. succbert, alle 3.U


Hvorfor startede i et band?
Oskar: Det er ret sjovt, for der er ikke rigtig noget mål med det, fordi vores musiksmag er helt vild forskellig. Det er ikke sådan, at vi har tænkt, at vi skal spille ”syrerock” og så fandt vi nogen med samme interesse. Det var virkelig bare, at vi havde brug for nogen at spille med, og så var det et tilfælde, at vi alle sammen kunne spille et instrument på det tidspunkt.

Gunnar: Faktisk startede vi jo heller ikke bandet. Vi startede med Oskar og jeg, der spillede sammen. Så fik vi en ANDEN trommeslager med.. og det.. Ja, det var ikke særlig succesfuldt, men så kom Albert med, og så begyndte vi rent faktisk at spille lidt mere som et band.

Oskar: I starten var det jo bare lidt for sjovt, og det er jo stadig en joke – det meste af det, men så begyndte vi bare at lave nogle ting vi var ret tilfredse med. Det har aldrig været, at vi har forsøgt at spille en bestemt genre eller noget. Det bliver bare et produkt som vi selv kan lide hver i sær.

Hvor kommer navnet fra?
(Begge fniser)
Oskar: Det er fordi fucking Albert han Gunnar: Nejnej! Det var mig og Albert, der fandt på det.
Oskar: Nå ja, det er rigtigt.
Gunnar: Vi har haft et par navne før det..
Oskar: Vi havde et rigtig dårligt et før det
Gunnar: Big Local,
Oskar: Som er Villy Søvndal engelsk for ’stort lokale’ som i musiklokalet
Gunnar: Jaer, det er fordi vi altid gerne ville ind og spille i musiklokalet..
Oskar: Men så skulle vi melde os til at spille op, og havde ikke noget ordenligt navn, så Albert skrev bare noget lort som så var Spicy Garro… jaer
Det er virkelig bare noget fucked.
Gunnar: Han sagde det bare, og så var han sådan ”zinzygt band navn!11!1”

Hvis i skulle skrive en sang til eller om Gitte T, hvad ville den handle om?
Oskar: Øøøøøhh… et eller andet med at brænde Gittes kontor af eller sådan noget, måske sparke hendes dør ind og så bare holde en rigtig koncentreret rysfest for så mange, der kan være inde på hendes kontor, og så efterlade det som det nu ser ud efter en rysfest på Gittes kontor
Gunnar: meget… meget visuelt
Oskar: I en sang!

Beskriv succbert med tre superlativer
Oskar: Han er den ledigste i Spicy Garro, skud ud til giz ;)) Øhh hvad er han mere? Nå jo, nok den mest animeret i ansigtet når han spiller, fordi han laver sådan nogen underlige spise-bevægelser når han laver trommefills. Hvad er han mere? Den svedigste siger vi
Gunnar: Ja! Svedigste! …. Det er faktisk dig, er det ikke?
Oskar: Naah, det ved jeg sgu ikke
Gunnar: Vi er alle sammen ret svedige
Oskar: Det er rigtigt
Gunnar: VENT, svedig, ikke som i slang som i sej, men som at vi sveder rigtig meget
Oskar:  Nej, endelig ikke slang!

Beskriv jer selv som et cigaretmærke
Gunnar: Øhh jeg er prince, fordi der er ikke særlig mange, der kan lide mig og dem, der kan lide mig, kan lide mig af de forkerte grunde. Og jeg er rigtig ehhh klam.
Jeg begyndte at ryge PRINCE i starten, og jeg troede, at jeg kunne lide det, men det er fordi jeg ikke havde prøvet andet.
Oskar: Jeg tror jeg er de der tyggegummi cigaretter du kan få i TIGER-butikken.
Gunnar: De der karamel nogen??
Oskar: Nej, de der fucking tyggegummi nogen
Gunnar: Nej nej, de der karamel nogen??? Dem der hvor du ryger, men de smager af karamel
Oskar: ….Mmmmjah jo
Oskar: Albert er lidt bedragende og hvor du ikke rigtig har lyst til af pffffff fucking jeg ved det ikke…jo, karamel smøger eller tygegummi smøger… eller BLACK DEVILS
Gunnar: Ja, det er dem jeg tænker på! Dem der er sorte
Oskar: Smager de af karamel?
Gunnar: Jaja!
Gunnar: Hvad er Albert? Han er sådan et eller andet lortemærke..
Oskar: Han kan være Skjold
Gunnar: Albert er Skjold.


Lyt og følg dem på Soundcloud!! https://soundcloud.com/bigfrauwz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.