onsdag den 29. marts 2017

Påskecafe

Selvom sidste rysfest lige har været her, så er det heldigt, der er cafe på fredag. Temaet er påskecafeaften, og som altid er der øl til 7 kr. og god musik. Cafe er fra 15-18, så det er lige efter skole, hvor man kan nyde en frisk kold bajer med sine venner og måske lige fået snakket noget mere med hende den søde. Rygter siger endda, at der vil være påskejagt, hvilket vil sige at dem som finder et påskeæg=1 gratis øl :ooo

Desuden kommer temperaturen på fredag til at være helt oppe og toppe de 20 grader, og dermed den varmeste martsdag i 27 år! Så mon ikke, der er mere grund til at snuppe en bajer efter skole nu?

Vi har i rysbloggen fået interviewet et par rysputter angående cafeen på fredag:

                                      
                                      

Benjamin og Stani 1.d

Ved I, hvad cafe går ud på?
Benjamin: Bare om at drikke en masse øl
Stani: Om at drikke sig stiv

Kommer vi til at se jer til cafe?
Benjamin: Ja Selvfølgelig
Stani: Altid bror.

Er der nogen, I skal udfordre til beerflip, bunde en øl eller andre druklege?
Stani: Hvis pigerne er på
Benjamin: Jeg skal bare spille bordfodbold med mine drenge.

Er der nogen piger, I måske har tænkt jer at snakke mere med?
Begge: Jeg snakker med alle, især med de smukke ;))


 

Liv 1.x, Cecilie og Victoria 1.d

Ved I, hvad cafe går ud på?
Victoria: Ja man skal drikke øl
Liv: Man kommer og drikker nogle øl og får snakket med folk på tværs af klasser

Kommer vi til at se jer til cafe?
Victoria:Ja i kommer til at se mig
Liv: Ja det tror jeg!

Er der nogen, I skal udfordre til beerflip, bunde en øl eller andre druklege?
Victoria: Nej kan ikke lide øl
Cecilie: ja Tamara ;)
Liv: Kunne da godt tænke mig at udfordre pigerne fra min klasse til at bunde en øl eller to

Er der nogen drenge, I måske har tænkt jer at snakke mere med?
Victoria: Ja stani 1.d
Cecilie blinker: Hmmmm, ja da…
Liv: Nope, har en kæreste, men ham kam man altid snakke mere med <3 <3

Vi glæder os til at se jer alle
KYS Rysbloggen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.