onsdag den 27. november 2013

UGENS RYSSER!!!

I denne uge har vi snakket lidt med Malte, som også er medstifter af det nye og meget omdiskuterede mandeudvalg. Læs om hans drømme om at bage kage med Marita og hans syn på mandschauvinisme. 


  • Navn: Malte Hinterseer (Ja, du læste rigtigt) Engelsen
  • Klasse: 1.e
  • Alder: 16 år gammel 
  • Hvad er din livret? Jeg er 100% et bolo-menneske. Old fashion sphaghetti med kødsovs – MEN KUN HVIS DER ER EN SKE AT SPISE DET MED. 
  • Hvem er dit idol? Jeg er til hver en tid et George Clooney menneske – ville så meget go gay for ham. 
  • Fortæl en ting som de færreste ved: Jeg bruger 40 kr. om måneden på membership på clubpenguin.com – der er masser af mulighed for social udfoldelse og jeg har mine bedste venner der. 
  • Nu er du jo medstifter er mandeudvalget, men ser du dig selv som mandschauvinistisk? Malte tænker... Nej!... Måske lidt. Det må man jo ikke sige, jeg gå jo på Rysensteen for helvede, så alle er jo lige! Meen vi mænd er altså det stærke køn.
  • Hvis du skulle vælge to lærere på skolen, der skulle være dine forældre?: Klart Dickmann, han er en evig stjerne! Og så måske Marita, men hende ville jeg hellere have som bedstemor. Så kunne vi snakke lidt latin bage en kage sammen. #idyl
  • Færdiggør sætningen: Når jeg kigger på Gitte T…: føler jeg ekstase og glæde!! – Hun har lige sponsoreret 200 kr. til den første badminton-turnering i mandeudvalget! Tjek mandeudvalgets facebookside hvis I vil med.

1 kommentar:

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.