mandag den 2. december 2013

Ugen Rysser


Endnu en gang er det blevet tid til Ugens Rysser. Denne gang er det Sarah Miller fra 3.E som både er med i elevrådet, festudvalget og var også en af de helt store hjerner bag RYSMUN 2013




Navn: Sarah

Klasse: 3.e

Alder:  18 år og 10 måneder

Hvad er din livret? Vegetarisk mamse, men det er desværre en sjælden fornøjelse. 

Hvem er dit idol? Det ved jeg ikke, men Rob Ford er i hvert fald fascinerende... Jeg tror aldrig en politiker før har rodet sig ud i så meget lort på så kort tid og være så okay med det. 

Fortæl en ting som de færreste ved: 
Jeg er lige kommet med på noget så fjollet som det danske landshold i debat. 

Bedste venner: 
Vil gerne sende en kæmpe portion kærlighed til Annika Lilja <33333

Færdiggør sætningen: Når jeg kigger på Gitte T…stopper jeg op og sludrer lidt med hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.