torsdag den 30. januar 2014

EMERGENCY ! RYSFEST ! INTERVIEW + UDKLÆDNINGSKONKURRENCE! ☆★☆★☆★☆★


EMERGENCY !!!!!!!!!!
(Nej, det er ikke vores dårlige fotoredigeringsskills vi taler om)

Det er RYSFESTEN PÅ FREDAG!!!! ☆★☆★
Her på Rysbloggen glæder vi os til feste med Kidd + se alle jeres udklædninger til rysfesten på fredag! (HINT = DER ER UDKLÆDNINGSKONKURRENCE OG PRÆMIE TIL DEN BEDST UDKLÆDTE!)
Kom i rysfest-stemning med 3 af vores egne ryssere, som I kan forvente at se på fredag!




Emilie Bugge 2s

Glæder du dig til festen i morgen?
Ja man! Kidd kommer! Jeg elsker Kidd.

Hvad skal du være klædt ud som?
Politi sammen med Sarah 2S

Hvor kan vi finde dig til festen?
På floor i salen

Skal du lave penge eller damer?
Penge $$$$$

Skal du have det ligesom Fetterlein?
Ja, 100p

Er det svært at være så god?
Nej, fordi et er ikke svært at være så god.



Bugge 3W

Glæder du dig til festen?
Ja, det bliver super. Har ikke været til en rysfest i lang tid (glæd jer til at se mig)

Hvad skal du være klædt ud som?
Regner med at gå efter hjemmeværnsstilen med refleksvest og sådan…

Hvor kan vi finde dig til festen?
Først på aftnen --> i baren.
Senere fyrer jeg den på floor

Skal du lave penge eller damer?
Det står lidt skidt til med penge for tiden, så penge $$$

Skal du have det ligesom Fetterlein?
Naah, det er jeg sgu ved at være for gammel til

Er det svært at være så god?
Nej, ik’ når man ikke prøver


Emma, 3Z

Glæder du dig til festen i morgen?
JA, det gør jeg. Glæder mig til at blive reddet af Kidd

Hvad skal du være klædt ud som?
Tror det bliver noget ondt

Hvor kan vi finde dig til festen?
Nede i kælderen og prædike om ondskab

Skal du lave penge eller damer?
Damer

Skal du have det ligesom Fetterlein?
Måske lidt bedre end ham

Er det svært at være så god?
Ja, det er ret hårdt :/ Prøver ihærdigt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.