fredag den 4. september 2015

❤♫✯ INTROFEST ❤♫✯

Så løb introfesten af stablen sidste fredag! Det var en stor aften med brandalarm, opkast og snav i alle hjørner. Rysbloggen var selvfølgelig på pletten for at høre de stive ryssere om deres forhold til Rysånden og Gitte. 

Sofus 2b aka. Judass og Sille 2u

Hvad er det fedeste ved Rysfester?
Judass: PUTTER MAAAANN, de skal bare flækkes

Har i udset jer nogen som i herre gerne vil score i aften? 
Sille: selvfølgelig har han det, det er judass man. Hvad laver du? 
Judass: nej ikke igen… lad være med at gnid salt i såret man
Sille: Prøv at se ham 

Hvad tænker i, når i hører ordet “citizenship”? 
Judass: Fucking Gitte T man 
Sille: Ja det er mega stramt
Judass: Jeg blev tilbudt at være med i et eller andet udvalg i dag, sådan noget GCP udvalg.. 
Sille: Han sagde nej, fordi han er ikke særlig ambitiøs 
(Judass bruger al sin energi på at rappe og score damer) 

Tænker i på Gitte T til rysfester? 
Judass: nej
Sille: Jaer hele tiden. Ikke på andet
Hvad tænker i om Gitte? 
Judass: Cougar..hæhæ
Sille: Nora.. fordi det er et lååårte udtryk 

Har i hørt om rysånden? 
Sille: Det er den der er død ik ?
Judass: Det er ikke dødt! Rysånden er ikke dødt, IKKE DØDT

Hvad er rysånden?
Judass: At der er plads til alle! 


På hvilken måde ændrer rysfesten dit liv? 
Judas: Der er nye putter man siger hej, du ve'
Sille: Man har det sygt akavet efter festen, fordi man laver dem alle sammen! 
interviewet blev afbrudt af Anton 2z: Putterne er ordentligt syge!! 
Judass : det bliver lidt akavet efter introfesten, du ve'
Sille: Alt for mange putter, alt for lidt tid ik Judass

Marcus og Jonathan 2x

Vi blev afbrudt før interviewet overhovedet var gået i gang af end random rysser der skrålede Jonathan han er hoooomoooo Ingen kommentarer fra Jonathan

Hvad er det fedeste ved Rysfester?
Jonathan: ehh… 
random rysser (igen): Man bliver bare bollet i røvet, især når man er jonathan. 
Jonathan: ..Der er rigtig fed stemning
Marcus: Det er ikke det du skal svare Jonathan! Du skal svare damerne.. for du har set rigtig mange damer 
Jonathan: aja ja.. 

Tager i videre efter rysfesten? 
Jonathan: ja ja
Marcus: På bar og på club
Jonathan: og i sengen...
(Det er jo rysånden i en nøddeskal) 

Har i udset jer nogen som i herre gerne vil score i aften? 
Jonathan: Marcus har ihvertfald udset sig en! 
Marcus: jajaja, Maria fra 2x. Hun er fucking dejlig 

Hvad tænker i, når i hører ordet “citizenship”? 
Jonathan: Man bonder rigtig godt med folk fra udlandet, ikke kun socialt.. også på andre måder, du ve'

Har i hørt om rysånden? 
Jonathan: Marcus har.. tror jeg
Hvad er rysånden?
Jonathan: Det er folk der går i turtlenecks
Marcus: vent nej nej, hold nu kæft. Det er ikke folk der går i turtleneck! Rysånden, det handler om DAMER! og det handler en lille smule om skole men aller mest damer !
Jonathan: Nåårh okay..

Tænker i på Gitte T til rysfester? 
Jonathan: På flere forskellige måde, hvis du ve'
Marcus: Det kan Jonathan ikke udtale sig om
Jonathan: Altså hun er min nabo.. Gitte T og jeg går nogle gange tur sammen med hunden
Marcus: Jonathan har jo haft en hemmelig affære med Gitte T. 
Jonathan: Vi går nogle gange hund sammen.. hvis du ved hvad jeg mener 
(Jonathan kender åbenbart Gitte på en helt anden måde end vi andre gør)

På hvilken måde ændrer rysfesten dit liv? 
Jonathan: Hvis jeg fucker op, bliver jeg kendt som en fuccboi
Marcus: Det er fucked up
Hvad vil det sige at fucke op? 
Jonathan: Hvis jeg fx. slog ham her 

(gad vide om Jonathan endte i sengen denne gang) 


Lulu og Sander 2c



Hvad er det fedeste ved Rysfester?
lulu: Man bliver fucking stiv…. og alle ens venner er der
Sander: jaer jaer 

Har i udset jer nogen som i herre gerne vil score i aften? 
Lulu: Faktisk ikke.. 
Sander: ALLE FOLK 
lulu: Putter, i skal lige stramme lidt op ;) 
Sander: Putterne er små piger alle sammen.. men vi har allerede været der bois, er det ik rigtigt
lulu: Nårh jo, det har DU jo sander
(2.g'erne har ret høje forventninger til de stakkels putter) 

Hvad tænker i, når i hører ordet “citizenship”? 
Lulu: Fuck, hvorfor går jeg overhovedet på rysensteen? 
Sander: ærligt, hvem er anders?.. aldriig prøv Anders
Lulu: Skud ud til Anders Schultz

Har i hørt om rysånden? 
Lulu: Rysånden er for fed 
Hvad er rysånden?
Lulu: Det er noget der lever i os alle
Sander: Det er noget man siger når man laver sjov.. 
Lulu: NEJ, det re fællesskab vi alle sammen har inden i os
Sander: God karma med raan på

Tænker i på Gitte T til rysfester? 
Lulu: ALTID
Sander: Jeg drømmer om hende. 
Lulu: Første morgensamling, jeg sværger jeg har aldrig set Gitte så lækker!! (Lulu's øjne bliver lidt fjerne, mens husker tilbage til morgensamlingen) 
Sander: Jeg var også klar.. Det er rigtig vådt, og det er bare dauda når det er Gitte T
Lulu: Gitte hun er sød og hun er dejlig
Sander: Great göt
Lulu: Jeg har sådan et love/hate relationsship med Gitte
Sander: Jeg kan også godt lide sådan noget S/M med Gitte. 
Lulu: Sander er som altid fuld på. 

På hvilken måde ændrer rysfesten dit liv? 
Lulu: Jeg bliver aldrig så stiv som til Rysfester
Sander: Lulu er jo også ret arrogant anlagt..
Lulu: Altså det er jo Sander der ret famous, han får flere fans hver gang 
Random rysser: Wow wow, han er jo ret fame ham der og peger på Sander. 

Sofie 1w og Signe 1c

Hvad er det fedeste ved Rysfester?
Signe: Man kan gå rundt forskellige steder. man kan danse og snakke og ryge. 
Sofie: Man kan det hele til en rysfest ! 

Tager i videre efter rysfesten? 
Signe: Jaer, til en fra min klasse
Sofie: Nok på Bar
Interviewen advarer om krads niveauet efter en rysfest
Sofie: Måske burde vi bare tage på Maccen. 

Har i udset jer nogen som i herre gerne vil score i aften? 
Signe: Ved ikke hvad de hedder, men ja
Sofie: JA DA 
Er det 3.g’ere i går efter? 
Signe og sofie i kor: JA HELT SIKKERT 
Sofie: jeg vil bare gerne være guldputte

Hvad tænker i, når i hører ordet “citizenship”? 
Sofie: Fællesskab.. samfund
Signe: Ved godt at vi går på Globa linjen, men altså 

Har i hørt om rysånden? 
Signe: Vi så det der opslag på rysbloggen 
Sofie: jaerx
Hvad er rysånden?
Signe: Jeg synes det er mega chillern stil. Ja, altså det er ikke kun tøj 
Sofie: Det er chill, det’ rart, det’ lækkert
Signe: og altså det skal ikke være for dyrt
(Vi forstår godt at putterne ikke helt forstår begrebet rysånd)

Hvad tænker i, når jeg siger Gitte T?
Signe: ehh.. 
Sofie: Stram
Signe: Ja stram! meget
Random rysser: DERNEDE?? 

(De forbereder sig på en krads morgen med aftenens brandert offentliggjort på Ryskys.)

Tak for en dejlig introfest ! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.