tirsdag den 27. oktober 2015

Ryspanelet


Stella 1.e, Laura 2.e, Torsten 2.w, Aksel 3.w,  Emma 3.a (Rasmus 1.u mangler på billedet, så her er hans lectio billede )


Siden sommerferien har Rysensteen haft deres helt eget panel, et panel vi har dannet her på rysbloggen. Vi har samlet piger og drenge på tværs af klasser og årgange til en månedlig snak, omkring forskellige ting der sker på rys. 
På grund af dovenskab, studieture og en helt masse andet er vi først kommet igang nu, så her har i det første indlæg med ryspanelet, om en snak om rysfester!

Hvad synes I om rysfester generelt?  
  • Damerne først
  • Det lidt kogt meget af musikken, både gode og dårlige djs, for mange elever – der er ikke så mange hyggeområder, helt klart fedest om sommeren
  • For små rygeområder
  • Handler meget om en ordentlig opvarmning
  • Kunne være fedt på flæske, der er potentiale i Flæsketorvsfester
  • Kunne være fedt med kunstnere udefra!!
  • Partybandet kunne være fedt
  • NEJ det er ikke dak!!
  • Ja det sandt, til galla var det meget sjovt med partybandet
  • Ja jeg sang med på ”kom tilbage til mig åååh”
  • Jeg synes DJ udvalget er ret korrupt, og det er jeg træt af!!
  • De burde have forskellige typer med, så der er folk der prioriterer noget forskelligt
  • Det fedeste set burde få lov at spille
  • Ja, eller det mest kreative måske??
  • Der er i hvert fald mange mennesker der ikke kan finde ud af at DJe
  • I 1.g var det vildt og spændende
  • Der er klart kommet en anden festkultur på rys – fx med rygning på toiletterne – det må lige vendes til at det er mere positive ting der er fede! Ikke at bryde reglerne
  • Det er fedt når det ikke er for vildt i kælderen
  • Rysfester er da meget hyggelige, især som starten på en nat i byen


Hvad siger I, når vi siger sportsfest?
  • Hvorfor igen???
  • Jeg tror det bliver grineren! Men det er lidt øv med svømmetøj – lidt koldt
  • Nogle af temaerne er lidt upassende – sportsfest er mere til sommer
  • Altså jeg ville ikke blive overrasket hvis nogen kom i speedos

Synes I det er go eller no go at gå all in på udklædning?
  • GO!!! Det er for fedt
  • Man skal helt klart gå op i det
  • Ellers er et tema jo ligegyldigt
  • Jeg er meget temaorienteret, men ret impro
  • Fx da jeg var skak gik jeg på burger king efter en krone, det var ret impro og nice
  • Det er helt vildt kedeligt, når folk dukker op uden
  • Altså folk brokker sig over at det kan være dyrt med kostume, så nogengange er det bare hvad man lige har i klædeskabet
  • Udklædning kommer an på humøret
  • Man skal selv bestemme
  • Det klart dem med mest udklædning har den mærkeligste aften, men der skal også være plads til alle
  • Man kunne godt overveje halvdelen af fester med udklædning og halvdelen med fri dresscode
  • jeg syntes det er fedt hvis folk går all in (det er deres eget valg)

Drenge, vi ved at der er en del flere piger end drenge på rys. Hvad skal en pige så gøre for at skille sig ud fra mængden(på den gode måde) til festerne?
  • Jeg er fucking stiv til festerne, så det kan jeg slet ikke tage stillingen til
  • Det jo fucking random
  • Jeg tager bare det første og det bedste

Piger, hvad synes I der er det bedste scoretrick?
  • Uh det ved jeg ikke lige, det er måske bare ikke lige score-stedet?
  • Ææh fedt kostume
  • Alkohol plejer at hjælpe
  • Hvis der er nogen der siger ”jeg gir en øl”, så har de i hvert fald mig på krogen
  • Eller en cigaret!

GLÆDER I JER?
  • Ja!
  • Selvfølgelig. Jeg kommer til alle rysfester!!!
  • Ja, jeg har kun været til én rysfest, så det bliver mega fedt!
  • Ja, jeg tror det bliver sjovt :-)

Vi glæder os ihvertfald her på rysbloggen! Husk at stikke dine venner på facebook eller 53676016

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.