onsdag den 18. november 2015

❤ MÅNEDENS NUT ❤

Idun 1.b

Så har vi fundet månedens nut!! Er hun ikke nuttet? Søde Idun fra 1.b kan umuligt give dig andet end et smil på læben. 



Hvorfor tror du, at du er blevet månedens nut? 
Mmmh, måske pga. mit babyansigt, og store kinder og mit smil. :-) 
Og så også fordi mit navn bagfra er Nudi.

Er du glad for, at du er nuttet? 
Jeg er glad for at være nuttet ja, det giver altid en god undskyldning til et godt kram, og hvem kan ikke lide et godt kram? :-)

Kalder dine venner dig ofte nuttet? 
Jeg er hele mit liv blevet kaldt nuttet, og gør det stadig, ikke kun af mine venner, men også familie og i nogen tilfælde også fremmede, hvilket er lidt mærkeligt synes jeg... Hihi

Beskriv dit navn med 3 ord.
Traditionelt, gudinde (fordi der i den nordiske mytologi er en gudinde der hedder Idun), sjældent

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.