fredag den 8. januar 2016

★ 2016's første "Ugens Rysser" ★

Så er det blevet tid til 2016's første "Ugens Rysser"! Vi mødte hende i en papkasse til smøger og snak, hvor vi lærte hende bedre at kende:

Navn: Anadel
Klasse: 3.b


Hvad er din livret? 
Sopas (en filippinsk ret, som jeg kan spise i flere dage uden at blive træt af det)

Største idol?
Den er ret svær, men pt. er jeg head over heels over hende der spillede Rey fra Star Wars: The Force Awaken... Og så er Jackie Chan også fucking nice!

Yndlingslærer(e)? 
Dorthe og Esther <3 Elsker dem lige højt, men Kasper er sgu også ret dejlig 

3 ting du ville tage med på en øde ø? 
Alkohol, alt min musik på Spotify og Daisy Ridley

Færdiggør sætningen: Når jeg kigger på Gitte T, tænker jeg... gad vide om hun har insta

En ting som mange ikke ved om dig?
Jeg elsker pingviner! 

Beskriv dit liv på Rys med 3 ord?
Tårer, latter og stivhed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.