torsdag den 14. januar 2016

❤❤❤ MÅNEDENS NUT(TER) ❤❤❤

KLARA & YASMINA 3.A NUHRRRRR

YASMINA & KLARA 3.A NUHR NUHR NUHR



Hvem er mest nuttede af jer? Yasmina: MIG!!! Klara: Hold nu kæft - det er HELT klart MIG - ego svin!! Yasmina: jeg er ved at være godt træt af dit pis!!! Beskriv hinandens udseende med 3 ord (nuttet må gerne indgå) Klara: Yasmina er lidt buttet (kig på kinderne). Hendes øjne ligner lort, jeg kan ikke rigtig regne hende ud!!! MEEEEN lidt nuttet - jaja... Yasmina: kender hende ik rigtig så det er lidt svært at sige…. Hvis I var en frugt, hvilken frugt ville I så være? Yasmina: jeg ville være en kokosnød, hård uden på men blød inden i, forstår I!! Klara: Jeg vil sætte mig ind under bær-kategorien, fordi jeg mener, at bær er det mest nuttede føde du kan finde Hvem er mest nuttet på rys? I kor: Os? Er I bedste veninder? (hvis ja, nuuuuuhr) Yasmina: fy for den lede Klara: ja wtf?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.