onsdag den 24. august 2016

Månedens putte!!!

MÅNEDENS PUTTE
Milton fra 1.u er denne månedens putte. Vi fangede ham, og stillede ham et par spørgsmål. 


Hvorfor tror du at du blev månedens putte?
Okay, hmm, jeg tror jeg blev månedens putte af flere grunde
- Tror det hele startede med at jeg i fredags ligesom startede en stabil stemning i s toget på vej til Dyrehaven, ved at tænde noget ild dak på min højtaler, bunde et par bajere og sådan nogle ting. Også det, at jeg allerede var plørefuld da vi skulle mødes med tutor-klasserne for så derefter at ramme toget mod klampenborg.
Så var der også hele det der Klassisk- Milton business, hvilket måske kom af min opførsel. Det er ligesom et nyt kælenavn kan man sige.
Man fik så også garnet med både 1.g'ere og et par 3.g'ere i Dyrehaven, som tilsyneladende også skulle tilføjes til en del af Klassisk-Milton fænomenet.
Gik også rundt derude og lignede en fuldt tarzan movie. Sjove tider.

Hvordan vil det påvirke din hverdag, at du blev månedes putte?
Ved ikke hvor meget det vil påvirke min hverdag, har dog lagt mærke til at folk nogle gange kigger lidt på mig og griner. Håber selvfølgelig at det kommer til at fortsætte til fremtidige rysfester.
Og måske i frikvarteret!!

Tror du, at dit liv vil blive bedre af denne pris?
Håber det vil påvirke min fremtid her på rys. Det er altid fedt med ekstra opmærksomhed fra folket. Det har uanset hvad været fedt at vinde månedens putte!

Vil bare blive ved med at være klassisk Milton og så må man se hvad det bringer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.