fredag den 2. september 2016

DJ's TIL INTROFESTEEEN ♫♪♫♪♫

Tonight is the night, hvor 1.g'erne for første gang skal til rysfest, hvor 2.g'erne skal score deres putter og hvor 3.g'erne skal drikke sig i hegnet til deres aller sidste introfest. En sådan aften kræver et ordentligt soundtrack, så her er de intense mennesker der skal sørge for en intens stemning og ild dance floor!! 
zez i aften 


Amalie Witten & Nina Rask
kl. 19:30 - 20:15

Hvem er i?
Vi hedder Nina Rask og Amalie Witten og er tvillinger, hvilket er mega nice som gingers. det er jo også derfor vi skal være dj’s??

Hvorfor hedder i DJ?
Vi hedder vores navne som de er. Originalt hedder Nina DJ- No $OUL, men Amalie havde det ærgeligt med ikke at have et fedt navn, så vi besluttede os for bare at hedder vores navne. En typisk Amalie Wittendorff

Hvilken slags musik skal i spille?
bare den gode med blanding af alt i verden. det bliver ild. (lol, ild pga. hårfarverne)

Nogle i glæder jer til at se på floor?
Alle fråderen 1.g tøser. Og 2.g tøser. Og mest af alt 3.g tøserne

Er der noget specielt vi skal glæde os til?
Vi har fået den tidligste spilletid så ved ikke om i kommer til at se det, men vi har en super fed energi, så be aware. To gingers, som fyrer den ved en DJ pult er sgu et sjældent syn, ISÆR NÅR DE ER TVILLINGER... Eller hvad man nu siger.




Dj Jennifer Lopez og Cristiano Ronaldo
kl. 20:15 - 21:00

Hvem er i?
mille og silas

Hvorfor hedder i DJ ...?
det er to personer der er seje

Hvilket slags musik skal i spille?
god musik

Nogle i glæder jer til at se på floor?
 hmm, nej

Er der noget specielt vi skal glæde os til?
 Ja




DJ knep dig selv og Stein Dakker
kl. 21:00-21:45

Hvem er i?
Vi er to friske 2. g'ere der savner Taio Cruz

Hvorfor hedder i DJ...?
Vores navne er DJ knep dig selv og Stein Dakker, fordi det lyder dope

Hvilken slags musik skal i spille?
 Vi vil spille alt den musik man havde glemt, at man savnede. Vi har kigget i gemmerne og fundet nogle små mirakler, som vi selv, og forhåbentlig også resten af rysserene har en masse minder med.

Nogle i glæder jer til at se på floor?
William Juul

Er der noget specielt vi skal glæde os til?
 I skal glæde jer til at danse til jeres ben gør ondt og synge til jeres stemmebånd er knækket over, for vi lover at vores DJ sæt vil vil få jer til at glemme rygepauserne, og holde jer på dansegulvet!



DJ Narcissus, Déejày vu & Hella DJoof
kl. 21:45 - 22:30

Hvem er i?
Dem der følger dig til din dødsseng med vores hårde toner.

Hvorfor hedder i DJ ...?
 Tre hjerner tænker bedre end én.

Hvilken slags musik skal i spille?
Alt det jeres mødre synes er anstændigt.

Nogle i glæder jer til at se på floor?
Mads Vig!

Er der noget specielt vi skal glæde os til?
Basshunter



Dj RESPIRATOR
kl. 22:30 - 23:30

Hvem er i?
DJ Respirator
Anton 3.z, Rasmus 4.w, Sebastian 4.w og Jonas 4.w

Hvorfor hedder i det?
Fordi vi er de eneste der holder liv i floor

Hvilken slags musik skal i spille?
Toppen af poppen

Nogle i glæder jer til at se på floor?
Pigerne fra 1. og 2.c

Er der noget specielt vi skal glæde os til?
Et floor der sejler i sved


Dj HårdeHvideVarer
kl. 23:30 - 00:30

Hvem er du?
Jeg er DJ HårdeHvideVarer.

Hvorfor hedder du det?
Det burde jeg nok heller ikke kalde mig mere, det er rimelig misvisende.. Det er ikke fordi jeg spiller tramp eller noget..

Hvilken slags musik skal du spille?
Jeg skal spille det sidste sæt, så jeg smækker nogle sprøde tunes på, som skal få jer til at tage videre i byen. Jeg spiller mest gammelt. Mest Disco.

Nogle du glæder dig til at se på floor?
Jeg er en lidt trist gammel elev, der kommer tilbage til skolen, så jeg glæder mig til at se mine to medbragte venner. Ruth & Max. Ej, så trist er jeg heller ikke. Jeg glæder mig sgu også til at se alle de andre, der stadig går i skole.

Er der noget specielt vi skal glæde os til?
Alle de nye Rys-hoveder skal glæde sig til deres første Rysfest, hvor jeg vil gøre alt for at servere min fortolkning af rysånden.
ses.

Husk at send scoringer fra festen til scorestatistikken på facebook eller 53676016


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.