fredag den 1. september 2017

PARTY COUNTDOWN INTROFÆÆZZT


PARTY COUNTDOWN: introfæææzzzt edition

Introfesten er på trapperne og det fejrer vi med lidt PARTY COUNTDOWN på ægte rysblog manér. Vi har snakket med lidt putter, lidt 2. - og 3.G'ere som er klar på spas og løjer når det i aften går neeeeed.


Adrian 2.A


Hvad er dit bedste scoretrick?
Adrian: Mit bedste scoretrick, det er at være vildt sød og respektere kvinder og deres grænser (lol)

Skal du på Puttejagt i aften?
Adrian: Øhm.. jeg har rigtig mange venner blandt putterne, så det er umiddelbart ikke min plan. Men nu må man se hvad der sker!

Hvor kan vi finde dig til Rysfesten?
Adrian: Sådan over det hele. Rygeområdet, floor, kælderen, lærerværelset

Hvad er dit bedste dancemove?
Adrian: Jeg er jo for sindssyg til at whippe og nae-nae’s, så det er nok det. Så er jeg også ukronet rys-champion i at dabbe






Peter (single ready 2 mingle)Stinus 3.T
(med bonussvar fra Mamse-bois)

Hvad er dit bedste scoretrick?
Peter: Det skal jeg arbejde på i dag, da det er min første fest, i snart et år, som single. Spørg mig efter festen;)
Mamse-bois: Hans røv

Skal du på puttejagt i aften?
Peter: Øh.. det ku godt ske ja

Hvor kan vi finde dig til rysfesten?
Peter: Kælderen. Der hvor der er hyggeligt
Mamse-bois: Argh på floor!

Hvad er dit bedste dancemove?
Peter: ”Indkøbsvognen”
(Vi fik lov til at se det live og flot var det) 


Benjamin 1.Kant 

Hvad er dit bedste scoretrick?
Benjamin: Det er nok mine dancemoves egentlig

Har du planer om at blive sølvputte eller guldputte?
Benjamin: Altså.. den er lidt svær fordi jeg får så mange tilbud. Så jeg ved ikke om jeg vil være guld – eller sølvputte. Jeg kunne godt teoretisk set være begge dele, men tror det afhænger lidt.. så måske

Hvem vil du helst danse med: Gitte T, Lene Schjødt eller Anders Schultz?
Benjamin: Jeg kender ikke de to andre, men det kunne være ret fedt at danse med Gitte egentlig. Kommer hun også? Hvad hedder det hvis man scorer en lærer? Jeg vil virkelig gerne danse med Gitte

Hvad er dit bedste dancemove?
Benjamin: Alt. Bare at ryste hofterne egentlig. Og svømmeren.


Anna 1.Lincoln

 Hvad er dit bedste scoretrick?
Anna: Ej det ved jeg virkelig ikke øhm… Altså som i ingen ide! Jeg tror ligesom bare at det sådan kommer agtig
  
Har du planer om at blive sølvputte eller guldputte?
Anna: Nej.

Hvem vil du helst danse med: Gitte T, Lene Schjødt eller Anders Schultz?
Anna: Anders Schultz (hottttiiieee)

Hvad er dit bedste dancemove?

Anna: Årh det ved jeg sku ik… Jeg kan lave ormen! Tror det er det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.