onsdag den 26. august 2015

☆☆☆ PARTY COUNTDOWN INTROFESTEN ☆☆☆




     ☆☆☆ PARTY COUNTDOWN ☆☆☆



Tiden nærmer sig med hastige skridt, og årets første rysfest er lige om hjørnet. Til alle vores kære  2. og 3.g'ere er dette sidste chance for at give vores søde små putter den ekstra kærlige velkomst som de med garanti har fortjent. Vi har derfor spurgt nogen 1.g'ere om hvilke forventninger de har til den kommende introfest.  




    Gustav 1.e, McFlorence 1.e og Robert 1.e.


Hvad er jeres forventninger til den kommende rysfest?
Gustav: Jeg forventer at det bliver en fucking fed fest, at vi bliver mega stive og at vi laver damer i mega mange baner.
McFlorence: Mega vild.
Robert: Mega.

Hvor kan vi forvente at finde dig til festen?

Gustav: Jeg er sådan en der shredder floor hele aftenen.
McFlorence: Sammen med damerne, altid.
Robert: I kælderen med min pibe.

Hvad er dit bedste scoretrick?

Gustav: Jeg siger bare: -Hej du er lækker, skal vi kysse?... Den går rent hjem hver gang.
McFlorence: Min hat!
Robert: Piben.

Forventer du at score?

Gustav: Åbenlyst.
McFlorence: Jeg glæder mig til at score jer to (... halv-underlig tavshed fra interviewerne).
Robert: Skal først lige finde en, som lever op til min standard.



Frida 1.c, Arense, 1.a og Frieda 1.a 


Hvad er jeres forventninger til den kommende rysfest?

Frida: En stiv aften.
Arense: Glade mennesker og gode minder.
Frieda: Fest til morgenstunden! Selvom festen slutter kl. 12.

Hvor kan vi forvente at finde dig til festen?

Frida: På floor, med alle mine moves.
Arense: Jeg håber at få lov til at fyre lidt moves med hende der Dohh som står derover (Frida).
Frieda: Jeg killer floor -selvfølgelig-, med Huset, LA rangers, Storken og en masse andre af mine hemmelige dancemoves som i må vente med at se til festen. 


Hvad er dit bedste scoretrick?

Frida: Smile, vær åben og virk glad og interesseret.
Arense: Score bartenderen så du kan få gratis drinks til at drikke din næste flirt under bordet.
Frieda: Det hele handler jo om at snave en i gulvet.

Forventer du at score?

Interviewer: ''Nu har i jo alle kæreste på, så I skal måske ikke score så meget?
Frieda, Arense og Frida i kor: Jojo!! Vi scorer alle! Vores klasser skal være sejrsherren på scorestatistikkerne.



Til slut fik vi lov til at få et lille sneakpeek fra pigernes mest famøse dansetrin, kaldet 'Huset, med et ildtwist'. I stedet for at lave skorstenen, laver man en lighter ved hoften, for at tiltrække lidt flere boys. Kreativt de damer.




Sebastian 1.d, Jacob 1.d og Rune 1.d


Hvad er jeres forventninger til den kommende rysfest?
Sebastian: Surprise me.
Jakob: Altså, er jo allerede Guldputte (stort smil fra Jakob), men jeg glæder mig til at få den titel uddybet. Elsker nyt kød.
Rune: Det går helt ned.

Hvor kan vi forvente at finde dig til festen?

Sebastian: Øhhh.. 
Jakob: Ude foran damernes toilet.
Rune: Hvis jeg ikke står ude i rygerområdet, ligger jeg og knækker mig et andet sted.

Hvad er dit bedste scoretrick?

Sebastian: Jeg deler ikke min livserfaring med andre.
Jakob: At jeg har en au pair som hedder Seb (Sebastian kigger underligt på sin klassekammerat).
Rune: Jeg går op og siger: ''Vil du med mig hjem''? Men så siger de som regel nej...  Så går jeg videre.

Forventer du at score?

Sebastian: Masser af giz til højre og venstre.
Jakob: Altså jeg skal ihvertfald forbedre min status som guldputte.
Rune: Rina fra 1.d - Hun er giz. 


HUSK at stikke alle dine kyssende venner! Både usle billeder og søde SMS beskeder modtages med kyshånd! 

53 67 60 16


Vi glæder os til endnu en legendarisk fest!

XoXo 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.