tirsdag den 25. august 2015

ϟ UGENS RYSSER VENDER TILBAGE ϟ


Ugens Rysser er tilbage. For 2 & 3 g'erne er det uden tvivl et savnet segment i hverdagen. Forhåbentlig kan vi overholde titlen og bringe en ny udgave af indslaget ca. hver uge. I denne uge fik vi lov til at komme lidt tættere på to skønne mandlige individer fra vores allesammens 1.e. 


Navn: Silas & Gustav (Gås)
Klasse: 1.e 
Civiltilstand: Singler
Søger: Kvinder i alle aldre


Hvad er jeres livret?
Silas: Sushi 
Gustav: Burger, hakkebøf - alt mandeligt
(Gustav er stor fan af det heteronormative samfund) 

Idol?
Gustav: Silas er mit idol
Silas: Ja, så må jeg jo også sige at Gustav er mit
Silas: Vi ser meget op til hinanden.
(På Rysensteen ser vi ikke skævt til to drengenes kærlighed til hinanden)

Hvilket dyr vil du helst spises af?
Gustav: Løve
Silas: Dovendyr
*Gustav griner*












Hvordan skulle det så foregå? 
Silas: Det ved jeg ikke… men hvis jeg ligesom var død? Og så blev fortæret af et dovendyr? Det er ligesom lidt normalt at blive spist af en løve. Det ville være lidt mere interessant. Lidt mindre mainstream 
(Tydeligvis en hipster)

Færdiggør denne sætning: “Når jeg kigger på Gitte T tænker jeg..."
Gustav: Wow
*Silas griner*
Gustav: Det kan indebære mange ting - den må man selv tænke over
(Gustav har tydeligvis mødt Gitte T i "World Of Warcraft")  














Silas: Jeg bukker bare

Soundtracket til jeres liv? 
I kor: Joey Moe - “En Ener"

Fortæl noget om jer selv som ingen andre ved?
Gustav: Jeg hader det gyldnetårn - hader det virkelig meget. 
Silas: Jeg kom engang til at dræbe min guldfisk. 














Hvordan? 
Silas: Jeg prøvede at ae den...
(Vi her på Rysbloggen er lidt bange for Silas efter denne information)

En god sang at have sex til?
Gustav: Alt med Beethoven eller Trentemøller
(Ikke en mand med et voldsomt tempo)

Gustav: Og så selvfølgelig 24 kroner - tjek den ud:
https://www.youtube.com/watch?v=ncJSJcuvPG0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.